Cuma, Aralık 15, 2006

Bowling;

Geçen hafta üçüncü bugün ise dördüncü kez bowling oyununu icra ettim. Liseden sınıf arkadaşım İsmail ile İpek'in organize ettiği bowling turnuvasına Fatih arkadaşımla birlikte katıldık. Sınıftan diğer arkadaşlar "yaa işte biz fazla bilmiyoruz" gibi nedenlerle katılmak istemediler. Ama amaç eğlenmek olduğu için biz katılmayı uygun bulduk.

Turnuva iki aşamadan oluşuyordu. İlk olarak 5 kişilik gruplar oluşturuldu ve bu gruplarda bir oyun oynandı. Bu oyunun sonunda en yüksek puanı alan 20 kişi bir üst tura geçti. Bu aşamada sınır puan 98'di. Bendenizde ilk turda 120 yaparak bir üst tura geçmeye hak kazandım. Şunuda söylemeden edemeyeceğim 3 atışta 0 çekmiştim artık onlarıda devirsem neler olacağını siz hesaplayın. Ama şunu da söyleyeyim bu puanı alıp bir üst tura geçince benimki bayağı bi kalkmıştı. Hani tavanda falan denir yaa aynen öyleydi. Yok kupayı direk bana verin artık atmaya gerel yok ve daha niceleri. Bu arada şunu da sıkıştırayım artarda 3 strike(hepsini devirmek) yapan tek oyuncu bendim.

İkinci turda ise işler ters gitmeye başlamıştı. İkinci atıştan sonra sağ baş parmağım da ağrıdan ziyade acı vardı. Hani hep şöyle bir muhabbet vardır: Bir işi beceremeyince "yaa işte çalışamamıştım, hastaydım" gibi bahaneler üretilir ya benimki onlar gibi gözükse de inanıp inanmamak size kalmış. Ama gerçekten çok acıyordu ve hala acıyor. Bu koşullar altında elimden gelip baş parmağımdan gelmediği kadarıyla atışlarımı gerçekleştirdim. Sonuç olarak pek iç açıcı bir netice alamasamda akıllarda "artarda 3 strike yapan çocuk" diye kalmıştım. Eğlendik, hoş vakit geçirdik, arkadaşlarla konuştuk daha ne olsun bu kadarı yeterli.

Hiç yorum yok: