Çarşamba, Aralık 06, 2006

Manikür ve pedikür;

Oldum olası hangisi el için hangisi ayak için olduğunu bilmediğim ayak ve el bakımı. Budan ne kadar önce bilemeyeceğim kendimce hangisinin hangisi olduğunu bilmek için bi yöntem geliştirdim. Hani köpek gibi hayvanlar için "pati" deriz ayakları için ben de bunu pedikür ile bağdaştırdım. Geriye kalanı ise el için olan olacaktı. Herşey mükemmel gibi gözüküyordu ve taki bu güne kadar mükemmel işlemişti.

Bugün saygıdeğer Gök arkadaşım tırnağını mı kırmış bi şeyler yapmış. Ben de ona manikür yaptır o zaman gibilerinden birşeyler söyleyecektim ama harşey bu kadar basit olmadı.

Sadece manikür diyecektim ama hangisi el için olandı?

Doruk: Olm o zaman madikür yaptır.
Nehra,Gök ve duyan diğer arkadaşlar: ?!?!?!?!?!?
Doruk: Aman işte penikür.
Nehra,Gök ve duyan diğer arkadaşlar: kahkahalar (yüzlerde "yuh bu kadarda olmazki" şeklinde bir ifade)

Yüz kızartan bu deneyim sanırım bana hangisinin el için hangisinin ayak için olduğunu öğretmiştir. El için pedikür, ayak için manikürdü değil mi? :)

Hiç yorum yok: